Klanten stellen in onze digitale wereld steeds hogere eisen en verwachten een naadloze, gepersonaliseerde ervaring. Maar hoe creëer je die klantencultuur? En hoe overtuig je je medewerkers om ook klantgericht te werken?  
Ontdek het tijdens de keynote van Steven Van Belleghem! 

Steven Van Belleghem is een wereldwijde autoriteit op het gebied van klantgerichtheid, marketingprofessor aan de Vlerick Business School, en heeft meer dan 20 jaar ervaring in binnen- en buitenland.  
Hij schreef recent het boek “De Ruwe Diamant”, een boek vol praktische inzichten en meer dan 100 tips voor een sterke klantencultuur. 

Klaar om van klantencultuur je concurrentievoordeel te maken? 

Programma 

  • 18:30 Onthaal met foods & drinks 
  • 19:30 Keynote Steven Van Belleghem 
  • 20:20 Panelgesprek
  • 20:30 Reveal nieuwe Audi Q6  
  • 20:35 Afsluitend netwerkmoment
  • 22:00 Einde 

In samenwerking met 

digital leader SBB
Betaalwijze
Online betaling
Een factuur voor voldaan
5
juni

Praktische informatie

18:30 - 22:00
Garage Thoen
Doorsteeklaan 27, 9308 Hofstade (Aalst)
125 EUR excl. btw Niet-leden
80 EUR excl. btw UNIZO leden
Organisator
Sofie De Meyere - UNIZO Oost-Vlaanceren