Dag van de Klant, een dankuwel voor het vertrouwen

De 4e zaterdag van september. Intussen is de Dag van de Klant een vaste waarde op de kalender. Handelaars in heel Vlaanderen en Brussel bedanken op die dag hun klanten voor het vertrouwen met een leuke attentie: een roos, pralines of een ander origineel geschenkje. Samen met alle zelfstandigen zet UNIZO die dag de klantvriendelijkheid en de meerwaarde van de winkels in de verf. 

Wilt u als zelfstandige deelnemen aan de Dag van de Klant? U kan zich registreren op de website van de Dag van de Klant en via UNIZO attenties en (gratis) promomateriaal bestellen. Deelnemende handelaars zijn te herkennen aan de affiche die ophangt in de zaak of etalage.

Dag van de Klant

Een gevarieerd programma

Op de Dag van de Klant vinden er tal van activiteiten plaats en op verschillende locaties wordt er ook extra (kinder)animatie voorzien: ballonnenplooiers, grimeurs, clowns, goochelaars …. Het overzicht van de activiteiten op de Dag van de Klant kan je terugvinden op de website.

Een duidelijke boodschap

Met de Dag van de Klant vestigt UNIZO de aandacht op het belang van een kernversterkend beleid. UNIZO pleit er dan ook voor om de winkels te centraliseren in de handelscentra in plaats van in grote shoppingcentra aan de rand. Handelaars in het centrum vermijden de leegstand en zorgen voor een aangename manier van winkelen en meer leefbaarheid in de stad of gemeente.

Uitkijken naar de volgende Dag van de Klant

De volgende editie van de Dag van de Klant vindt plaats op zaterdag 24 september 2016
Bekijk hier de foto's van de editie 2015.