24 jan 2022
/ Cursus

Verhoog je winst: ga aan de slag met je B2C klantengegevens

aan de slag met klantengegevensKen jij je B2C klanten goed?

Je beschikt over meer data over je B2C klanten dan je denkt.
Je klantenbestand, boekhoudpakket, Google Analytics van je website en Facebook & Instagram houden heel wat interessante B2C klantendata bij.

Doe je iets met die B2C klantendata?

Ga aan de slag met deze waardevolle B2C klantendata, samen met Imec!

  ✔    Je leert de interacties met je B2C klanten meten.
  ✔    Je leert zowel je potentiële als bestaande klanten beter kennen.
  ✔    Je verwerft relevante inzichten.
  ✔    Hierdoor kan je de juiste beslissingen nemen.
  ✔    Gebruik deze B2C klantendata om gericht je klanten te benaderen.
  ✔    Je volgt succesvol elke potentiële en bestaande B2C klant op,
         zodat die effectief klant wordt en koopt.
  ✔    En dit met de juiste digitale kanalen en tools.

Resultaat?

  $    Meer klanten
  $    Meer tevreden klanten
  $    Meer winst & efficiëntie voor jou!

Ik wil hiermee aan de slag!

  • Je krijgt een kennismakingsgesprek met de Imec expert (1 persoon - 1 uur)
  • Je krijgt 5 workshops in een kleine groep met praktische tips, oefeningen en voorbeelden (max. 13 ondernemers)
  • Je krijgt een Individueel coaching traject met de Imec expert (2 personen - 2,5 uren)

Sessies

Individueel Intake gesprek - 1 persoon - 1 uur

Wie ben ik? Waar sta ik vandaag? Wat doe ik al?
Waarom neem ik deel?

Datum in overleg met Imec te bepalen.

Sessie 1 Jouw online profilering

Wie ben ik als onderneming?
Je gaat aan de slag: je maakt een persoonlijke SWOT-analyse op.

24/01/2022 - 18:30 - 22:00
Sessie 2 Jouw online benadering t.o.v. B2C klanten en kanaalkeuzes

Wie is mijn B2C klant? Welke zijn mijn B2C klantsegmenten?
Wat is de reis die mijn B2C klanten afleggen?

31/01/2022 - 18:30 - 22:00
Sessie 3 Evaluatie van mijn online inspanningen

Welke online vooropgestelde resultaten & statistieken gebruik ik?
Het meetbaar maken van jouw online doelstellingen én het meten & opvolgen van jouw succes bij jouw B2C prospects en klanten.

07/02/2022 - 18:30 - 22:00
Tussentijdse individuele begeleiding - 2 personen - 1 uur

Je formuleert jouw ‘digitale strategie’, die voortvloeit uit de 3 voorgaande workshops. Hierop ontvang jij persoonlijke en waardevolle feedback van een Imec expert.

Datum in overleg met Imec te bepalen.

Sessie 4 Media tools

Paid, earned, owned media: tactieken en tools.
bv. Facebook, LinkedIn, Website, SEO, Online advertising, e-mailings, ...

28/02/2022 - 18:30 - 22:00
Sessie 5 Media Tools (2)

Paid, earned, owned media: tactieken en tools (deel 2)

14/03/2022 - 18:30 - 22:00
Finale individuele begeleiding - 2 personen - 1,5 uur

Vanuit de inzichten uit de workshops maken jullie samen de vertaalslag naar het inzetten van de juiste digitale kanalen en tools.

Datum in overleg met Imec te bepalen.

Prijzen
  • 850,00 EUR Excl. btw