24 mrt 2021
/ Online activiteit

Winkelhier Webinar: Corona en persoonlijke service in jouw winkel, het kan!

Corona creëert afstand tussen jou als handelaar en je klanten. In de nieuwe anderhalvemetereconomie zit je glimlach verscholen achter een mondmasker, staat jouw winkel vol plexischermen en zijn sommige van je klanten nog altijd bang om besmet te worden. Niet evident in een sector waar persoonlijke service hoog in het vaandel wordt gedragen. Retailcoach Steven Saenen vertelt je hoe je die afstand op een eenvoudige manier gevoelsmatig toch kunt verkleinen, uiteraard te allen tijde rekening houdend met de coronamaatregelen.

Tijdens dit live webinar geven we een antwoord op volgende vragen:

  • Wat kan ik doen om het vertrouwen van mijn klanten terug te winnen en hen een goed gevoel (van veiligheid) te geven?
  • Hoe zorg ik voor een persoonlijke service rekening houdend met social distancing en de mondmaskerplicht?
  • Hoe kan ik op een coronaveilige manier inzetten op beleving?
  • Wat kan ik doen om het wachten voor mijn klanten aangenaam te maken?
  • Hoe kunnen mijn etalage en winkelinrichting er uitspringen en klanten toch nog visueel verleiden?

Dit webinar gaat live door, via chat kun je ook rechtstreeks vragen stellen aan de spreker.

Na inschrijving ontvang je van ons daags voor het webinar de link om de dag zelf zonder problemen deel te nemen.

Kun je er niet bij zijn? Alles wordt integraal opgenomen en kan ook achteraf (her)bekeken worden op www.unizo.be/winkelhierwebinar.

Deze sessie vind je ook in: