Een klant die 'moeilijk doet' op de winkelvloer, kan u die de toegang tot de winkel ontzeggen?

Een klant zorgt steevast voor problemen: zaait onrust tussen het personeel, beklaagt zich over de winkelverantwoordelijke bij het personeel,  verspreidt ongegronde roddels bij de andere klanten, maar ook bij het personeel. Kan u deze klant de toegang tot uw winkel ontzeggen? Op welke basis kan dit en hoe moet u hierbij te werk gaan?

Meer over: Commerciële acties, Diverse marktpraktijken

Je ziet meer als UNIZO lid

Deze inhoud is enkel voor UNIZO-leden, of word nu lid.

Op zoek naar meer ondernemersinfo?

UNIZO ondernemerslijn - 0800 20 750Voor andere nuttige ondernemersinfo
raadpleeg hier het UNIZO Kennisnet:
geef je zoekterm in of zoek per thema
of trefwoord in onze databank.

Of contacteer UNIZO Ondernemerslijn voor
een persoonlijk eerstelijns advies of een
nuttig contact.

Ons adviesteam staat voor je klaar!