Een klant (ondernemer) annuleert een bestelling. Kan dat zomaar?

  • als hij een orderbevestiging of bestelbon getekend heeft, dan is dat normaal gezien bindend...!
  • er is dan een geldig contract: als hij dit verbreekt, dan pleegt hij contractbreuk
  • je kan de klant dan in gebreke stellen

Wil je weten hoe je dit best doet?

Word dan nu UNIZO-lid...

... en vraag het meteen aan de UNIZO Ondernemerslijn: één aanspreekpunt waar je onbeperkt gebruik van kan maken voor al jouw ondernemersvragen. Bellen, chatten, mailen,... kies het kanaal dat voor jou het meest geschikt is!

Ben je al lid van UNIZO?

Log je dan hieronder in en je krijgt meteen een volledig antwoord op de vraag!

Meer over: Geschillen, Vaak voorkomende geschillen
Thema: Juridisch

Je ziet meer als UNIZO lid

Deze inhoud is enkel voor UNIZO-leden, of word nu lid.

Op zoek naar meer ondernemersinfo?

UNIZO ondernemerslijn - 0800 20 750Voor andere nuttige ondernemersinfo
raadpleeg hier het UNIZO Kennisnet:
geef je zoekterm in of zoek per thema
of trefwoord in onze databank.

Of contacteer UNIZO Ondernemerslijn voor
een persoonlijk eerstelijns advies of een
nuttig contact.

Ons adviesteam staat voor je klaar!