Problemen met de levering van een leverancier waar u al jarenlang mee samenwerkt: wat kan u best doen?

Een maand geleden deed u een bestelling bij een firma waarmee u al jaren samenwerkt. De levering is nu binnengekomen, maar na controle blijken er verschillende problemen met deze levering. Zo werden er artikels meegeleverd die niet besteld waren. De prijzen van verschillende andere artikels klopten niet met hun laatste tarief (vermeld op uw bestelling). Vandaag verwacht u een factuur van deze levering. Wat doet u nu best?

Meer over: Contracten, Als het misloopt, Geschillen, Vaak voorkomende geschillen
Thema: Juridisch

Je ziet meer als UNIZO lid

Deze inhoud is enkel voor UNIZO-leden, of word nu lid.

Op zoek naar meer ondernemersinfo?

UNIZO ondernemerslijn - 0800 20 750Voor andere nuttige ondernemersinfo
raadpleeg hier het Unizo Kennisnet:
geef uw zoekterm in of zoek per thema
of trefwoord in onze databank.

Of contacteer Unizo Ondernemerslijn voor
een persoonlijk eerstelijns advies of een
nuttig contact.

Ons adviesteam staat voor u klaar!