Uw factuur aan uw klanten werd onderschept en vervalst en u liep de betaling mis; wat nu?

Laatste aanpassing: 
01/09/2016

Ook u werd het slachtoffer van oplichting met facturen: uw factuur aan uw klant werd bij de verzending onderschept en vervalst, namelijk de aanpassing van uw rekeningnummer door een rekeningnummer van de vervalsers. Uw klant betaalde (niets vermoedend) op dit verkeerde / valse bankrekeningnummer. De zaak is aangegeven bij de politie en wordt uitgezocht, maar intussen betaalt uw klant niet zolang er geen uitsluitsel is over de strafklacht! Wat zijn uw rechten? 

Meer over: Factuur, Factuurfraude, Contracten, Als het misloopt

Je ziet meer als UNIZO lid

Deze inhoud is enkel voor UNIZO-leden, of word nu lid.

Op zoek naar meer ondernemersinfo?

UNIZO ondernemerslijn - 0800 20 750Voor andere nuttige ondernemersinfo
raadpleeg hier het UNIZO Kennisnet:
geef je zoekterm in of zoek per thema
of trefwoord in onze databank.

Of contacteer UNIZO Ondernemerslijn voor
een persoonlijk eerstelijns advies of een
nuttig contact.

Ons adviesteam staat voor je klaar!