Wat als verkochte goederen niet worden opgehaald?

Wij verkopen tweedehands goederen. Het gebeurt echter vaak dat bepaalde goederen na verkoop niet worden afgehaald. Dit betekent voor ons een overlast in onze magazijnen. Wat zijn onze mogelijkheden hierin? Hoe lang moeten wij  wettelijk gezien deze goederen bijhouden voor dat we ze terug in de verkoop brengen ? Hoe moet dit wettelijk gezien gecommuniceerd worden?

Meer over: Contracten, Als het misloopt, Geschillen, Vaak voorkomende geschillen
Thema: Juridisch

Je ziet meer als UNIZO lid

Deze inhoud is enkel voor UNIZO-leden, of word nu lid.

Op zoek naar meer ondernemersinfo?

UNIZO ondernemerslijn - 0800 20 750Voor andere nuttige ondernemersinfo
raadpleeg hier het Unizo Kennisnet:
geef uw zoekterm in of zoek per thema
of trefwoord in onze databank.

Of contacteer Unizo Ondernemerslijn voor
een persoonlijk eerstelijns advies of een
nuttig contact.

Ons adviesteam staat voor u klaar!