30 sep 2021
Herselt / Netwerkactiviteit

Een TOPbeleving, alleen voor TOPmerken?


Aan de hand van 7 stellingen beantwoordt Katlijn deze vraag tijdens een interactieve lezing. Katlijn zal opmerkelijke inzichten delen over klantbeleving voor kleinere merken aan de hand van de inhoud van haar derde boek TOPgeMERKt (LannooCampus, 2021). Dit boek maakt een geweldige TOPbeleving ook haalbaar voor de ‘k’ van kmo in een phygital wereld die steeds meer menselijke en digitale contactmomenten combineert. Onze klanten verwachten in hun klantreis meer dan ooit efficiëntie, gemak en controle. Ze stellen hogere (digitale) eisen, keren niet meer automatisch terug als ze tevreden zijn en willen boven alles een geweldige beleving ervaren, zowel offline als online. TOPgeMERKt benadert klantbeleving dan ook veel ruimer dan gewoon klantvriendelijk zijn of een goede klantservice leveren, het geeft je de tools om je business naar een next level te brengen. Zelfs zonder dat je een eigen marketingafdeling hebt of zonder dat je Coca-Cola, Nike of Starbucks bent. En ook als je pas van start bent gegaan als ondernemer.

Volgende vragen komen onder meer aan bod in deze lezing:

  • Kan je een TOPbeleving creëren als je geen marketing- of customer experienceafdeling in je bedrijf hebt?
  • Moet je je klanten van het ene wowmoment in het andere laten vallen?
  • Kies je het best voor een goede basis in klantbeleving of zet je vooral in op de extra’s?
  • Is je persoonlijkheid als ondernemer nog belangrijk in een phygital wereld, waarbij digitaliteit almaar belangrijker wordt?
  • Volstaat klantvriendelijkheid om klanten met plezier te laten terugkeren?

Programma

  • 20u00 Welkom door Christel Bruynseels, voorzitter UNIZO Groot- Herselt
  • 20u10 Infosessie door Katlijn Voordeckers
  • 21u45 Wat kan UNIZO doen voor jou als starter of ondernemer? Jolien Arijs, ondernemersbegeleider UNIZO
  • 22u00 Netwerkmoment met een drankje

Wie is Katlijn Voordeckers?

Katlijn Voordeckers is zaakvoerster van OpmerKelijk in Beringen. Zij is ook auteur van het boek VerMERKvuldig! (LannooCampus). Vanuit haar economische en marketingachtergrond is ze gespecialiseerd in strategische branding en rebranding. Katlijn gelooft enorm in een sterk merk door een sterk netwerk en organiseert al jaren netwerkactiviteiten voor ondernemers vanuit verschillende thema’s. 

Wat doet OpmerKelijk?

OpmerKelijk is een Branding & Communication Agency en Academy dat bestaat uit een team van 4 personen met specialisatie in strategische branding en communicatie. Ondernemers leren er zich beter te onderscheiden en meer gefocust te werken aan de groei van hun bedrijf.  Ze krijgen o.a. communicatiestrategieën en opleidingen over branding en communicatie.