Waarschuwingsbericht

Er zijn voorlopig geen plaatsen meer beschikbaar voor deze activiteit. U kan zich hier registreren op de wachtlijst. Indien er iemand afzegt brengen wij u op de hoogte.
19 feb 2019
Antwerpen - Berchem / Cursus

Ondernemersforum: Naar een praktisch en betaalbaar marketingplan

Hoe zet je jouw zaak (nog meer) in de kijker? Hoe versterk je de band met je klanten? En hoe scoor je in onze concurrentiële markt? Het antwoord: met slimme, doeltreffende marketing.

Vergis je niet: marketing draait om heel wat meer dan een mooie folder of glad sales-praatje. Het gaat om ‘strategie’, ‘prijszetting’, ‘communicatie’ en ‘doelgroep-bepaling’. Hoe je die marketing-aspecten op maat van jouw zaak uitwerkt? Dat leer je tijdens dit Ondernemersforum. Met als eindresultaat: een doeltreffend marketingplan.

Klaar om je onderneming een boost te geven – op een praktische, effectieve én betaalbare manier?

Door wie?
Christine Vanhove steunt op meer dan tien jaar ervaring als marketeer. Tijdens haar loopbaan ontdekte ze dat het voor ondernemers van kleinere bedrijven niet altijd evident is om hun marketing en communicatie te regelen – het dagelijkse bedrijfsleven slorpt teveel aandacht op. Daarom besloot Christine hen te gaan coachen. Op hun maat: niet met grootse acties en dito budgetten, maar met praktische, pragmatische en doeltreffende tips & tricks.

PROGRAMMA
19u00 
Ontvangst met broodjes
19u30 Lerend Netwerk
22u00 Voorzien einde

#sterkondernemen
Meer starters, meer blijvers en meer groeiers: daar gaan we voor! Agentschap Innoveren & Ondernemen en haar partners willen u daarbij ondersteunen.
Dit project is slechts één van de vele initiatieven waar u gebruik van kan maken. Ontdek ze allemaal op www.sterkondernemen.be.

Sessies

Sessie 1: Wat is marketing?

Laten we beginnen bij het begin: wat is marketing en hoe doe jij met jouw bedrijf er al aan? We bekijken je product of dienst, doelgroep, verkoopkanalen, prijs en communicatie en bespreken hoe die elementen in een marketingplan passen. 

19/02/2019 - 19:00 - 22:00
Sessie 2: Wie is je doelgroep?

We zoomen in op je doelgroep: wie bereik je en wie wil je graag bereiken? We leren persona’s te omschrijven en onze aanpak erop af te stemmen.

26/02/2019 - 19:00 - 22:00
Sessie 3: Hoe communiceer je?

We bekijken aan de hand van meegebrachte voorbeelden hoe jouw bedrijf communiceert. Op basis daarvan buigen we ons over een communicatieplan: Wat is het? Welke elementen bevat het? En waarin verschilt het van je marketingplan?

19/03/2019 - 19:00 - 22:00
Sessie 4: Op welk kanaal ga je aan de slag?

Nu we jouw bedrijf, diensten of producten en jouw (ideale) doelgroep kennen, kunnen we beslissen op welke kanalen jij je marketing wil uitrollen. Welke kanalen bestaan er? Welke gebruik je of wil je gebruiken? En welk effect hebben ze op je doelstellingen?

26/03/2019 - 19:00 - 22:00
Sessie 5: Tijd voor actie

Op basis van de verzamelde info uit de vorige sessies, ga je nu écht aan de slag: we werken een marketing- en communicatieplan uit voor jouw onderneming.

02/04/2019 - 19:00 - 22:00

Ja, ik schrijf me in op de wachtlijst!

Contactgegevens

bv. 0123.456.789

Facturatiegegevens

Volgorde
bv. 011404354
EUR
Volgorde
De gegevens die u invult heeft UNIZO nodig om de overeenkomst te kunnen uitvoeren. Vanuit het gerechtvaardigd belang om te ondernemen worden deze gegevens ook doorgegeven aan onze commerciële partners en gebruikt voor automatische verwerkingen (o.a.) profilering om u gerichte informatie en aanbiedingen te kunnen toesturen. Alle details over deze verwerking en uw rechten vindt u in ons privacybeleid.
Algemene voorwaarden | Privacybeleid

Bij annulering binnen de 15 kalenderdagen voor de aanvangsdatum van de opleiding is de overeengekomen prijs geheel verschuldigd. U mag altijd een collega in uw plaats laten deelnemen. Bij eerdere annulering is steeds 10% van de overeengekomen prijs verschuldigd. Elke annulering dient via email (ondernemersforum@unizo.be) of aangetekend schrijven (Ondernemersforum, Willebroekkaai 37, 1000 Brussel) te worden bezorgd. Een UNIZO OndernemersForum komt niet in aanmerking voor de KMO-portefeuille.