04 feb 2021
Online / Online activiteit

KMO Keynote | Carlo van Tichelen - Post-Corona Trendmarketing

Net als een trendwatcher schetst ondernemer en strateeg Carlo van Tichelen beelden van een post-corona wereld. Deze inspirerende keynote over trendmarketing gaat over meer dan gewoon het observeren van trends. Het gaat om durven participeren. Marketeers en ondernemers zijn medeverantwoordelijk voor de evoluties die  onze toekomst en welvaart bepalen. Ze surfen mee op de golven en beïnvloeden de stroom.  Als ondernemer maak jij deel uit van deze beweging.

Deze keynote is voor ondernemers die niet bij de pakken blijven zitten en 2021 voorbereid willen starten.

Het nieuwe jaar gaat gepaard met uitdagingen. Hoe gaan we om met werknemers die op zoek zijn naar een nieuwe balans in 2021? Hoe omarmen we het gebruik van lokaal in combinatie met online? Heel wat nieuwe werkmethoden, innovatieve marketingprocessen, productinnovaties en methodieken om met klanten te communiceren zullen hun intrede doen in onze bedrijven.

Al die veranderingen vragen om een ander beleid en een andere vorm van ondernemen.  Carlo van Tichelen stoomt je klaar voor de toekomst!

Programma:
19u30 Onthaal
20u00 Verwelkoming door UNIZO
20u05 Topspreker Carlo van Tichelen
21u00 Korte pauze
21u15 Q&A en afsluiting
21u30 Voorziene einde

Prijzen
  • Niet-leden: 25,00 EUR Excl. btw
  • UNIZO leden: Gratis