Uw bestelling bij een buitenlandse leverancier wordt niet geleverd. Wat nu?

Laatste aanpassing: 
25/08/2020

U heeft enkele maanden terug deurmatten besteld in Nederland en een voorschot van 10.000 euro betaald. Tot op vandaag kreeg u ondanks herhaaldelijk aandringen nog steeds geen levering. Op basis van informatie via google denkt u nu dat de leverancier failliet is. Wat kan u doen om mijn levering alsnog te krijgen of uw voorschot te recupereren?

Meer over: Internationaal, Import

Je ziet meer als UNIZO lid

Deze inhoud is enkel voor UNIZO-leden, of word nu lid.

Op zoek naar meer ondernemersinfo?

UNIZO ondernemerslijn - 0800 20 750Voor andere nuttige ondernemersinfo
raadpleeg hier het UNIZO Kennisnet:
geef je zoekterm in of zoek per thema
of trefwoord in onze databank.

Of contacteer UNIZO Ondernemerslijn voor
een persoonlijk eerstelijns advies of een
nuttig contact.

Ons adviesteam staat voor je klaar!