19 sep 2019
Lanaken / Cursus

UNIZO Lanaken - Ondernemersacademie - Hoe mond-tot-mondreclame vermerkvuldigen in 3 stappen

In deze lezing leer je je mond-tot-mondreclame in drie stappen vermenigvuldigen.
 
1.Hoe kan je anderen over je merk laten praten? Dat is de hoofdvraag waarop een antwoord wordt gegeven
2.Hoe kan je je merk versterken? Wat is het verschil tussen fans, ambassadeurs en beïnvloeders? Wat is de kracht van social influencers?
3.Hoe krijgt je online en offline mond-tot-mondreclame een boost in deze uitdagende digitale wereld?
 
Door welke acties kan je positieve mond-tot-mondreclame versterken en negatieve mond-tot-mondreclame vermijden?

Gastspreker van de avond is Katlijn Voordeckers (zaakvoerster van Opmerkelijk en gespecialiseerd in branding en communicatie)

 

 

Ja, ik schrijf me in! Hierbij mijn contactgegevens.

Contactgegevens

bv. 0123.456.789
Volgorde
bv. 011404354
EUR
Volgorde
De gegevens die u invult heeft UNIZO nodig om de overeenkomst te kunnen uitvoeren. Vanuit het gerechtvaardigd belang om te ondernemen worden deze gegevens ook doorgegeven aan onze commerciële partners en gebruikt voor automatische verwerkingen (o.a.) profilering om u gerichte informatie en aanbiedingen te kunnen toesturen. Alle details over deze verwerking en uw rechten vindt u in ons privacybeleid.
Algemene voorwaarden | Privacybeleid
Deze activiteit is gratis.