ZO magazine Limburg - december 2021

Het nieuwe ‘ZO Limburg’ is er!

ZO december 2021Ontdek in deze editie het businessverhaal van Loriana Allegrezze en Jurgen Somers van E-Volve. “E-Volve is drie jaar geleden ontstaan uit mijn jarenlange ervaring in sales, marketing en communicatie. Gaandeweg besefte ik dat de drie domeinen onderling met elkaar verbonden moeten zijn om succesvol te zijn. Of je nu een klein of een groot bedrijf runt. Die visie besloot ik te vertalen naar het SMCplan®, om de drie op een vernieuwende manier te verweven. Eén efficiënt plan, voor drie afdelingen”, aldus Loriana. “Op termijn willen we in alle bedrijven in Vlaanderen een SMC-plan® achterlaten. Zo’n plan moet net zo evident worden als een  businessplan. Het zou mooi zijn als we die awareness bij ondernemers kunnen creëren”, besluit Jurgen.

Verder deelt Dirk Vanstipelen van SyntraPXL zijn visie op o.a. knelpuntenberoepen die steeds harder knellen. “We zoeken best zowel intern als extern naar de juiste kandidaten, en houden daarbij idealiter een ruim blikveld. Want wanneer een werkgever een kandidaat afwijst omdat hij of zij niet volledig voldoet aan de verwachtingen, kun je je ook afvragen waarom we hem of haar niet helpen om op termijn wél aan die verwachtingen te voldoen.”

Ook heel tof om lezen: Elien Neyens en Artyom Kravtchenko van Architenko schakelden UNIZO in voor het schetsen van hun toekomstplannen via een begeleidingstraject, volledig op hun maat uitgewerkt.

En als leuke afsluiter laten we je kennismaken met de toffe bestuursploeg van UNIZO Tessenderlo.

Je leest er alles over via deze link.