Bespaar elke maand 13 uur en 20 minuten op jouw financiële administratie met Billtobox

Publireportage

Jouw eigen zaak? Proficiat! Niets is fijner dan ondernemen. Jezelf dagelijks uitdagen en de touwtjes in eigen handen nemen. Lange dagen en soms tegenslagen renderen in jouw succesvolle eigen onderneming. Het is het allemaal waard!

Buiten boekhouders en persoonlijke assistentes, is geen enkele ondernemer echt fan van die vervelende administratie en boekhouding.  Van verloren documenten tot gemiste deadlines… een volledig correcte financiële administratie uitvoeren is erg moeilijk én tijdrovend.

Maak kennis met het online platform van Billtobox!

Maar wist je dat het ook anders kan? Billtobox is jouw persoonlijke, digitale assistent en dé ideale tussenpersoon met jouw boekhouder. Via dit platform maak je facturen aan en kan je deze verzenden en delen met je accountant. Ook je onkosten geef je in en kan je via mail of foto doorsturen naar het platform. Billtobox is een allround administratieve ondersteuning zodat jij meer tijd kan spenderen aan wat echt telt: jouw ondernemersactiviteit!

Maak jouw administratie makkelijker én sneller

Weg met die administratieve rompslomp: Billtobox is er om je leven (en vooral je leven als ondernemer) gemakkelijker te maken. Met deze handige tool beheer je je administratie zonder problemen. Enkele belangrijke dingen die het online platform voor jou efficiënter maakt:

  • Het ontvangen van inkomende facturen
  • Het opmaken en verzenden van uitgaande facturen
  • Het opladen van bonnetjes
  • Het betalen van jouw facturen
  • De informatie delen met jouw accountant

Jouw accountant krijgt zo online alle nodige documenten binnen in een overzichtelijke bibliotheek. En dat allemaal in één tool.

Waarom kiezen voor Billtobox?

Binnen 60 seconden maak je én verstuur je een factuur

Wist jij al dat een ondernemer maandelijks gemiddeld 13 uur en 20 minuten besteedt aan zijn financiële administratie? Wat als jij die tijd die je verspilt aan administratie zou kunnen gebruiken om iets anders te doen?

Met Billtobox worden die lange uren administratief werk aanzienlijk verkort. In enkele klikken maak jij facturen aan, verstuur je ze, en worden ze automatisch gedeeld met je accountant. Handig!

Je ontvangt aankoopfacturen rechtstreeks in Billtobox

Leveranciers leveren via jouw uniek Billtobox-mailadres jouw facturen rechtstreeks af in Billtobox.  Facturen die je via andere kanalen (email, gescand document,...) ontvangt,  laad je gemakkelijk zelf in Billtobox.  Bovendien kan je de vervaldatum zien en ervoor zorgen dat je je facturen niet te laat betaalt.

Al jouw administratie verzamel je op één platform

Billtobox is een enorm veelzijdige oplossing. Naast het beheren van jouw facturen, worden alle belangrijke documenten bijgehouden in een beveiligd archief. Gedurende 7 jaar zijn deze documenten altijd en overal beschikbaar en kan je ze dus te allen tijde raadplegen indien nodig.

Daarnaast krijg je ook een overzicht van je cashflow.  Heb je openstaande facturen of aankomende deadlines? In één oogopslag ben je helemaal up-to-date van alles wat je nog in orde moet brengen.

Last but not least: via Billtobox betaal je ook openstaande facturen in enkele klikken. Door het koppelen van jouw betaalrekening heb je de mogelijkheid rechtstreeks openstaande facturen te betalen.

Jouw boekhouding eenvoudiger, sneller en correcter laten verlopen? Ontdek de mogelijkheden van Billtobox voor jouw onderneming!