Dag van de Klant was groot succes

De 28ste editie van de 'Dag van de Klant' was een groot succes. Het was geen 'traditionele' Dag-editie dit keer, maar een feest met extra veel aandacht voor de toekomst van de zelfstandige detailhandel en de manier waarop die zal inspelen op de klantenwensen van morgen.

"Op je wenken bediend", luidde de Dag van de Klant-slogan dit jaar. En dat hebben de talrijke bezoekers meer dan gevoeld. Ook dit jaar ging de Dag van de Klant gepaard met een hele reeks animaties in diverse winkels, straten en pleinen over heel Vlaanderen. Naar goede gewoonte werden de klanten verwend met diverse Dag-attenties. Dag-stad Roeselare spande dit jaar de kroon, met o.m. de tentoonstelling 'The Future of Shopping', diverse BV's in de deelnemende handels- en horecazaken, de MNM Pop Up Store en het MNM meezingprogramma 'Sing Your Song Live' op de Grote Markt.

Extra speciaal aan deze editie was de roadshow 'The Future of Shopping', waarbij in zes aaneengesloten scheepscontainers een reeks heel concrete retailtoepassingen en -trends voor de toekomst geserveerd werden. De rondreizende tentoonstelling, die in principe enkel voor onze handelaars toegankelijk is, kon tijdens de Dag van de Klant uitzonderlijk door iedereen worden bezocht in het centrum van Dag-stad Roeselare. De opstelling trok talrijke enthousiaste bezoekers die een kijkje wilden nemen in de winkel van de toekomst.

Met de Dag van de Klant bedanken de deelnemende handelaars de klanten voor hun trouw en zetten ze tevens hun meerwaarde voor hun omgeving in de verf. Ze zorgen voor levende handelskernen, realiseren lokale tewerkstelling en dragen ook als belastingbetaler bij tot de welvaart van iedereen. De 28ste editie van de Dag van de Klant was meer dan geslaagd. Een dag om volgend jaar zeker niet te missen!

Bekijk hier de foto's.

De aftermovie is hier te bekijken.