'Gesloten deuren' project

Halverwege januari gaat UNIZO van start met het ‘gesloten deuren’ project. Wanneer je in de winter in winkelstraten loopt, zijn plotse warmteopstoten wanneer u voorbij een winkeldeur loopt eerder regel dan uitzondering. Deze open deuren hebben eigenlijk alleen maar nadelen. Heel wat klanten worden namelijk helemaal niet afgeschrikt door een gesloten deur. Daarenboven zorgt een gesloten deur, naast een aangenamere werkomgeving, ook voor een daling van de energiefactuur. In tijden van groeiend milieubewustzijn brengt deze actie ook een positieve publiciteit met zich mee voor de geëngageerde ondernemers.

UNIZO voorziet publicitair materiaal voor de actie. Naast advertenties, zijn er ook stickers beschikbaar voor de winkels die effectief de deuren dicht houden tijdens de winter. Het zou een zeer grote hulp betekenen wanneer ook u als sectororganisatie, zou kunnen bijdragen aan deze actie door ze ruchtbaarheid te geven bij uw leden.

Neem gerust op met Thomas Pirard op thomas.pirard@unizo.be  of op 02/21 22 629.