Hoe omgaan met mijn website als sectororganisatie?

Beste ondernemer,
Beste verenigingsprofessional,
 
Ook in 2014 wil UNIZO Sectorwerking de reeks van praktische workshops voor uw beroepsvereniging verder zetten. Tijdens de sessie van donderdag, 20 februari zullen we het hebben over de ideale website en de juiste digitale communicatie naar leden en prospecten. Hoe ziet de ideale website van een sectorvereniging eruit? Welke informatie zet u wel of niet op de website? Werken met een afgesloten gedeelte voor leden? Vragen waarop we een antwoord trachten te vinden.
 
We organiseren de workshop in samenwerking met FEWEB, de bij UNIZO aangesloten organisatie van Webbedrijven. Feweb is bereid om een beknopte screening met aanbevelingen uit te voeren voor de websites van de aangesloten sectorfederaties die deelnemen aan onze workshop. Het is meteen de start en de basis voor de verdere besprekingen en ervaringsuitwisselingen.
 
Sprekers/begeleiders tijdens deze workshop zijn Filip Horemans (communicatiedienst UNIZO) en Marc Mestdagh (gedelegeerd bestuurder Feweb).
 
Interesse in deelname en screening van de eigen website? Schrijf dan snel in bij kim.boriau@unizo.be. Ook deze workshop is uiteraard gratis voor de bij UNIZO aangesloten sectororganisaties.
 
Tot dan!
 
Vriendelijke groeten,
Kris Baetens, Directeur UNIZO Sectorwerking

Praktisch:

Datum: 20 februari van 14u00 tot 17u00
Programma: Workshop "Hoe omgaan met mijn website als sectororganisatie"
Locatie: UNIZO Hoofdkantoor, Willebroekkaai 37 te 1000 Brussel
Kostprijs: gratis voor aangesloten sectororganisaties, 100 € voor niet-aangesloten organisaties (121 € incl. BTW). Vooraf te betalen op rekeningnummer BE64 4363 0100 8152 met vermelding "Workshop Sectorwerking Website".