OMCollective uit Sint-Niklaas is Oost-Vlaamse KMO van het jaar

Marketingbureau OMCollective werd vrijdag 18 oktober vrijdag verkozen tot Oost-Vlaamse KMO van het jaar. Het bedrijf uit Sint-Niklaas stelt 45 mensen te werk en en zag haar aantal werknemers de laatste drie jaar met 77% stijgen. De jury koos voor OMCollective vooral omwille van de sterke groei die ze de laatste jaren realiseerden en de grote aandacht dat het bedrijf besteed aan de medewerkers.  

De UNIZO KMO van het jaar 2018 is een prestigieuze prijs, weggelegd voor de beste Vlaamse KMO die zich onderscheid in de belangrijkste domeinen van de bedrijfsvoering. Maar voorafgaand aan de nationale titel, maakt UNIZO eerst vijf provinciale winnaars bekend. De Oost-Vlaamse laureaat, OMCollective, maakt nu kans om die titel in de wacht te slepen.  

Wat doet OMCollective?  

OMCollective is een online marketing bureau, dat veel belang hecht aan innovatie en strategie. De onderneming gelooft in 'performance marketing', het bedenken, uitwerken en uitvoeren van marketingstrategieën die tastbaar resultaat opleveren. En dat over de digitale hokjes heen.    

Zaakvoerders Michel De Baer en medezaakvoerder Pieter Verbeke hechten veel belang aan het welbevinden van de werknemers. Sinds midden 2015 zit de onderneming in een nieuw gebouw aan het Stationspein in Sint-Niklaas, vlakbij het station. Bij de inrichting werd er veel aandacht besteed aan comfort, design en ergonomie. Maar ook work-life balance is een belangrijk punt voor OMCollective. De medewerkers krijgen onder andere de kans om vanuit regionale kantoren te werken.   

OMCollective groeide afgelopen jaren uit tot een onderneming met 45 medewerkers en garandeert haar verdere groei in de toekomst door de uitbreiding van haar dienstverlening en internationalisering.  

 

Thema: Actueel