Stel jouw vraag aan de UNIZO Ondernemerslijn

Zit je als ondernemer ook soms met een prangende vraag?

  • Welke autokosten kan je fiscaal aftrekken als beroepskost?
  • Kan mijn klant zijn bestelling zomaar annuleren?
  • Help, ik heb een inspectie aan mijn been! Wat moet ik doen?

Word dan nu UNIZO-lid!

Dan kan je voor al jouw ondernemersvragen terecht bij de UNIZO Ondernemerslijn: één aanspreekpunt waar je onbeperkt gebruik van kan maken. Bellen, chatten, mailen,... kies het kanaal dat voor jou het meest geschikt is!


Bij het stellen van een vraag aan UNIZO, kan gevraagd worden om bepaalde gegevens door te geven ( naam, adres, ondernemingsnummer). Deze gegevens heeft UNIZO nodig om uw vraag te kunnen beantwoorden. Vanuit het gerechtvaardigd belang om te ondernemen kunnen deze gegevens ook doorgegeven worden aan onze commerciële partners en gebruikt voor automatische verwerkingen (o.a.) profilering om u gerichte informatie en aanbiedingen te kunnen toesturen. Wilt u dit niet, dan kan u dit eenvoudig laten weten aan privacy@unizo.be. Alle details over deze verwerking en uw rechten vindt u in onze privacyverklaring.

Contacteer UNIZO Nationaal

Voor al uw andere vragen, kan u terecht bij UNIZO Nationaal.

UNIZO vzw
Willebroekkaai 37
1000 Brussel

T 02/21 22 511 - F 02/230 93 54
E-mail: ondernemerslijn@unizo.be
Ondernemingsnummer: 0410.337.219

Als bezoeker van UNIZO kunt u parkeren in de publieke parking VINCI (links van het UNIZO gebouw). Via parkeer niveau -1 kan u via de lift rechtstreeks naar het UNIZO onthaal.
PDF iconKlik hier voor een parking/routeplan voor UNIZO Nationaal Klik PDF iconhier voor de reisroute vanaf het station Brussel-Noord naar UNIZO Nationaal