Steven Van Belleghem, één van onze 10 sprekers op UNIZO Topseminar

In de hybride wereld waarin we leven, is er haast geen onderscheid meer tussen online en offline. Het gevolg van die digitale sprong is dat er meerdere opportuniteiten zijn om succesvolle klantenrelaties uit te bouwen. Wie die nieuwe strategieën op een klantgerichte manier weet toe te passen, is de winnaar van het komende decennium. Steven Van Belleghem legt uit hoe dat kan.

Wie is Steven Van Belleghem? 

  • Expert klantgerichtheid in de digitale wereld
  • Marketingprofessor aan de Vlerick Business School
  • Internationaal topspreker

Steven Van Belleghem op het UNIZO Topseminar

Tijdens zijn presentatie op Topseminar krijg je antwoord op volgende vragen: 

  • Welke nieuwe klantenstrategieën zijn er dankzij de grote digitale sprong?
  • Hoe krijg je een emotionele relatie met klanten?
  • Hoe kan je bijdragen aan de tevredenheid van je klanten én aan een betere wereld?

Heeft Steven Van Belleghem jouw interesse gewekt?

Klik dan snel hier!