UNIZO en RetailDetail gaven vandaag de aftrap voor “The Future of Shopping” in Leuven

Het shoppinggebeuren is niet meer te vergelijken met vroeger. "De consument van vandaag is 24u/24u online, beter geïnformeerd, mondiger en mikt meer en meer op beleving. Ook het aanbod is veel ruimer dan enkele jaren terug. Als handelaar moet je op die veranderde wereld inspelen. Wie niet mee evolueert, mist de boot”, zeggen UNIZO en RetailDetail.

Maar heel wat handelaars weten niet goed hoe ze dit moeten aanpakken. Daarom organiseren UNIZO en RetailDetail “The Future of Shopping Roadshow”, een rondreizende karavaan van 6 zeecontainers waarin handelaars in de voetsporen treden van hun klanten en zien hoe ze de handelaar van de toekomst kunnen worden. Ze maken er kennis met nieuwe, heel toepasbare technologieën en tools. Daarnaast voorzien de organisaties infosessies, opleidingen, aangepaste begeleiding en activiteiten, ook na afloop van de roadshow.

“Wij willen tonen wat de mogelijkheden zijn, we geven hen een menukaart met opties. Handelaars maken zelf uit waar ze de klemtoon op leggen. Het gaat er niet om alles ineens te gaan veranderen, maar om weloverwogen strategische keuzes te maken”.

www.ontdekdecontainer.be

Meer over: Online marketing, Retail