Wed niet op één paard

richtingaanwijzersBenut verschillende verkoopkanalen en stem ze af op de behoeftes van je klant. Denk aan een pop-up, verkoop via winkels of warenhuizen, of zelfs telefonische verkoop. En vergeet de onlineverkoopkanalen niet: een eigen webshop, een Instagram-account, een aanbod bij een grotere e-tailer … Let er wel op dat je klant een consistente merkervaring beleeft op alle kanalen. Stem ze dus goed op elkaar af – en trek het DNA van je bedrijf overal door.

Sta je te popelen om te starten met een webshop? Doe dan de nodige basiskennis op met onze Toolbox E-commerce

Wist je trouwens dat UNIZO een specifieke werking heeft voor handelaars? Het uitgebreide aanbod omvat onder meer actuasessies, opleidingen en ondernemersfora.

Wist je dat UNIZO je ook hiermee kan verder helpen? Onze ervaren UNIZO-adviseurs begeleiden je bij iedere stap in de ontwikkeling en de uitbouw van je onderneming.

Ontdek onze persoonlijke begeleidingen