22 jun 2021
/ Online activiteit

Imago- en retaildesign

UNIZO en Stad Veurne lanceren in juni een reeks gratis inspiratiesessies voor alle Veurnse ondernemingen. De sessies zijn een duw in de rug voor alle ondernemingen die met de kin omhoog een nieuwe wereld na corona tegemoet willen kijken. De sessies staan open voor zaakvoerders én hun werknemers. Deze inspiratiesessies worden gratis aangeboden! 
Schrijf je snel in en deel jouw ervaringen met de hashtags #veurne #unizowvl #unizoveurne #westhoek #denieuwewereld

Sinds corona is online shoppen nog méér mainstream dan voorheen. Vrees niet, de fysieke winkel is nog lang niet dood. Maar hij heeft wel nood aan een opkikkertje: je moet inzetten op ‘beleving’. Hoe breng je die - veelgehoorde - marketingterm in de praktijk? En hoe stem je jouw fysieke locatie zo goed mogelijk af op je klanten? 

Expert: Steven Bollé werkte doorheen de jaren als strategisch en creatief verantwoordelijke voor merken zoals AS Adventure, Proximus, Randstad, Ava en Veritas. Sinds 2015 begeleidt hij winkeliers op zelfstandige basis.

Wanneer: Online op dinsdag 22/6/2021, 19u-21u

Deelname is gratis maar inschrijven is verplicht, dat kan via onderstaande knop.