16 okt 2019
Kortrijk / Actuasessie

Winkelhier Academie

Tuurlijk weet je het al, je hoort het zo ongeveer dagelijks: zet in op e-commerce, beleving in je winkel, zoekmachineoptimalisatie. Maar wat moet je nu écht doen om door de klant van vandaag gezien te worden, om hem bewust lokaal te doen kopen?

Programma

18u30: onthaal met broodjes
19u00: een woordje uitleg bij de Winkelhier-campagne, door Wouter Blomme - Provinciaal directeur UNIZO West-Vlaanderen
19u10: gesprek met ambassadeurs Sander Miesse van M Knives en Josué Deleu van Charcuterie Deleu
19u30: word Ambassadeur van de Ik koop lokaal campagne!, door Jean de Bethune - Gedeputeerde van de provincie West-Vlaanderen
19u40: sessies deel 1 - maak je keuze:

  • Laat je winkel leven: praktische tips om winkelbeleving waar te maken, door Steven Bollé - Retail coach en designer
  • Val online op: vindbaar en overtuigend zijn op het internet, door Lieven Van de Velde - YOUniverse

20u30: pauze
20u50: sessies deel 2 - maak je keuze:

  • Ga voor slimme marketing: vertel je verhaal met een weloverwogen marketingplan, door Kurt Ostyn - Mex United
  • Omarm e-commerce: een webshop die je winkel sterker maakt, door Cis Scherpereel, Mex United

21u40: drink

 

Schrijf je snel in door overschrijving op rekenignummer BE81 4700 3688 9124 .

In samenwerking met

logo winkelier van hierKrak-West-logobannerlogo OC West