Wil je een bedrijfscultuur creëren die klanten niet alleen tevredenstelt, maar ze ook betovert en bindt?
Dan is de keynote van Steven Van Belleghem een absulute must-see voor jou en je team!

In zijn spraakmakende boek ‘De ruwe diamant’ onthult Steven een cruciale waarheid: technologie alleen is niet genoeg om klanten tevreden te maken.
Maar wat dan wel? Ontdek het allemaal tijdens zijn inspirerende presentatie, waarin hij concrete inzichten en praktische tips deelt om samen met je team een klantgerichte cultuur te bouwen die het verschil maakt.

- Leer hoe je effectief communiceert en waar je op moet letten om klanten een onvergetelijk ervaring
  te bieden.
- Laat je bedrijf opvallen door een klantgerichte aanpak en maak van je klantencultuur de krachtigste
  differentiator voor jouw succes!

Laat de onmisbare inzichten die je zult opdoen tijdens Stevens keynote de trigger zijn om deel te nemen aan de volgende editie van het UNIZO Topseminar.
Op 26.11.24 staan er immers opnieuw 10 kleppers klaar om van jouw zaak een bestseller te maken.

De ruwe diamant

Elke onderneming heeft de intentie om klanten gelukkig te maken.
In de praktijk scoort klantenbeleving eerder laag.  Op basis van gesprekken
met professionals, legt Steven Van Belleghem uit hoe bedrijven van hun ruwe
diamant een schitterend juweel kunnen maken.

01/05 van 0:00 tot 0:00
Interview met Steven Van Belleghem
02/05 van 0:00 tot 0:00
30
april
-
30
december

Praktische informatie

-
2 Sessies
01/05 van 0:00 tot 0:00
02/05 van 0:00 tot 0:00
65 EUR excl. btw UNIZO-lid
75 EUR excl. btw Geen UNIZO-lid