Julie Vets richtte zo’n 7 jaar geleden haar eigen bedrijf en merk GOFLUO op. “Ik werkte op dat moment als modeontwerpster en zag veel mensen met het klassieke gele fluohesjes aan de schoolpoort. Ik begreep het concept niet. Het is niet omdat iets veilig moet zijn, dat het ook lelijk moet zijn. Ik wilde een hipper alternatief voor mezelf en mijn kinderen, de bodyglowers.” Met GOFLUO wil ze mensen veilig op de baan krijgen, een actieve levensstijl promoten én dit alles terwijl mensen er goed uitzien en zich goed voelen.

“Ik werk momenteel met een volledig vrouwelijk team. Mijn product leent zich daar ook goed toe denk ik. Maar in de eerste plaats voel ik mij wel gewoon ondernemer”, zegt Julie. “Al word ik natuurlijk wel soms geconfronteerd met het feit dat ik een vrouw ben, dat ik mama ben. Het is (soms) niet makkelijk om alle balletjes in de lucht te houden. Daarom is het wel tof om zo’n Dag van de Vrouwelijke Ondernemer te hebben waar je met andere vrouwen daar een-op-een over kunt spreken. Er zijn gewoon nog plafonds die we moeten doorbreken.”

Nuttig voor jou