Vanaf nu stellen we elke maand alvast een spreker op ons eerstvolgende UNIZO Topseminar aan je voor, met een korte inleiding op zijn/haar boodschap. Daarbij geven we ook telkens 10 exemplaren weg van het boek dat de spreker schreef, met dank aan uitgeverij Lannoo, partner van ons Topseminar. Dit keer laten we Katlijn Voordeckers aan het woord. Zij is de founder van ‘Opmerkelijk’, een bedrijf gespecialiseerd in strategische branding, communicatie en klantbeleving. In haar boek “TOPgeMERKt” reikt ze kmo’s en familiebedrijven de handvaten aan om hun klanten een geweldige ervaring te laten beleven, op een verrassende en haalbare manier, waardoor ze met veel goesting blijven terugkomen.

Het UNIZO-Topseminar?!

In amper enkele jaren tijd is het UNIZO Topseminar uitgegroeid tot een begrip in de ondernemerswereld. En dat dankzij het unieke concept, waarbij 10 straffe topsprekers, allemaal in één enkele dag, de essentie brengen van hun inspirerende managementboodschap. Een boodschap die je als aanwezige ondernemer na afloop ook nog eens uitvoerig kan nalezen in de boeken van de sprekers die je mee naar huis krijgt. Het UNIZO Topseminar vindt dit jaar plaats op 6 december. Dat duurt nog wel even, maar wie nu al zijn/haar ticket bestelt, krijgt een vroegboekkorting van maar liefst €100! Meer informatie vind je hier.

Katlijn Voordeckers: “Misschien wil je als ondernemer vandaag nog net hetzelfde doen voor je klanten als pakweg drie jaar geleden en merk je toch niet hetzelfde resultaat? No worries, je bent niet alleen. Retailers, verzekeringskantoren, dierenartsenpraktijken, advocatenkantoren, IT-bedrijven, accountants, architectenbureaus … allemaal merken ze dat de klantreis de afgelopen tijd enorm is veranderd. Bij veel kmo’s is er het afgelopen anderhalf jaar dan ook een mismatch ontstaan tussen de klantbeleving waarin ze jarenlang excelleerden enerzijds en de gewijzigde noden en gedragingen van klanten in de steeds digitaler wordende maatschappij anderzijds. Klantrelaties zijn vandaag phygital geworden en combineren zowel physical en digital touchpoints. Mijn boek leert je met die verandering om te gaan.”

Wil je kans maken op één van de 10 gratis exemplaren van het boek “TOPgeMERKt? Stuur dan een mail naar communicatie@unizo.be en vertel ons in enkele zinnen waarom jij dit boek zo hard nodig hebt. Zet zeker ook je naam en (bedrijfs)adres, je telefoonnummer en UNIZO-lidnummer in je mail. De 10 winnaars krijgen het boek gratis thuisgestuurd. Dit keer niet bij de gelukkigen? Geen nood: in elk nummer van ons maandelijkse ZO-magazine geven we opnieuw 10 boeken weg van een spreker op ons UNIZO Topseminar.