Nathalie QuintensNathalie Quintens (45) is sinds 12 april directeur marketing, leden en partnerrelaties bij UNIZO. Een lange titel die in de praktijk een nog ruimere lading dekt. Zo zal ze, bijvoorbeeld, ook de IT-afdeling superviseren, voornamelijk in functie van een verder doorgedreven digitaliseringsproces.

Het aantrekken van Nathalie Quintens spreekt boekdelen over de hoge ambities die UNIZO koestert op enkele van haar meest strategische beleidsdomeinen. De nieuwe UNIZO-directeur brengt heel wat ervaring en expertise binnen uit vorige jobs bij onder meer Acerta, waar ze de voorbije zes jaar eveneens directeur marketing, communication & digital was, bij BD myShopi.be en The House of HR, telkens als marketing manager, en bij De Persgroep Publishing (intussen DPG Media).

Aan Nathalie Quintens de opdracht om het vele werk dat UNIZO verzet voor zelfstandigen en kmo’s, op een nog meer consistente, vernieuwende en impactvolle manier te vermarkten naar de verschillende stakeholders.

“De transitie die bij UNIZO, ook op marketing- en communicatievlak, al was ingezet, moet volop verder worden versterkt”, benadrukt Danny Van Assche, gedelegeerd bestuurder van UNIZO. “Ik ben ervan overtuigd dat Nathalie Quintens door haar ervaring en affiniteit met de ondernemerswereld de geknipt vrouw is om onze targets op dat vlak te realiseren.”

"Ik ben blij te kunnen starten in een organisatie die alles in het werk stelt om ondernemers te laten ondernemen", zegt Nathalie Quintens over haar nieuwe functie. "Zeker in de huidige context is het meer dan ooit cruciaal om ondernemers volop te steunen in alle fases van hun traject en om op te komen voor hun belangen. Ik ga graag de uitdaging aan om UNIZO nog dichter bij de ondernemer te brengen met de juiste informatie via alle relevante kanalen."

Meer weten? Contacteer UNIZO-woordvoerder Filip Horemans,
M 0478/22.37.51 - E filip.horemans@unizo.be