Het Weekend van de Klant, een initiatief van Comeos, UNIZO en UCM, waarbij handelaars hun klanten bedanken voor hun vertrouwen door hen extra in de watten te leggen, is  een succes. Deze zondag werd een stijging van 17% van het aantal elektronische transacties genoteerd ten opzichte van dezelfde zondag vorig jaar.

Ruim 14.000 handelaars hadden zich ingeschreven voor de zesde editie van Het Weekend van de Klant.  Het weekend was feestelijk gestart in Hasselt en Waver, de twee gaststeden van deze editie.

Meer transacties

Het succes van het Weekend van de Klant blijkt uit de cijfers van Worldline, die de elektronische transacties heeft geanalyseerd. Vandaag waren dat er 17% meer dan bij de editie van vorig jaar op zondag. Gisteren waren het ruim 5% meer transacties.

Comeos en UNIZO zijn alvast tevreden met deze zesde editie: "We zitten in een moeilijke periode maar het succes van Het Weekend van de Klant is alvast een hoopgevend signaal.  De mensen vinden hun weg naar hun favoriete handelaars."